Zona 1 - Lehliu Gara

Adresa : Strada 1 Decembrie 1918, Calarasi

Primul operator de salubrizare de pe piaţa liberă din România

Cu o experiență de peste 20 de ani, Societatea RER Ecologic Service Bucureşti REBU S.A., înfiinţată în anul 1997 de către Consiliul General al Municipiului Bucureşti și grupul german RWE – Entsorgung AG pe structura fostei Regii Autonome de Salubrizare Urbană Bucureşti (RASUB), este primul operator de salubrizare de pe piaţa liberă din Romania.

 

În prezent acţionariatul societății este compus din Consiliul General al Municipiului Bucureşti şi RER București SRL, companie cu acţionariat german.

 Apartenența societății REBU la grupul de firme RER a îmbunătățit activitatea din punct de vedere tehnologic, investițional și administrativ, Societatea REBU devenind, în scurt timp de la înființare, unul dintre cei mai importanți operatori de salubrizare din București.

Principala activitate a societăţii RER Ecologic Service Bucureşti REBU S.A. este prestarea Serviciului public de salubrizare a localităților, activitate pentru care societatea deține Licență de operare clasa I emisa de către A.N.R.S.C. încă din anul 2002.

 

Cu un parc auto de peste 200 de utilaje moderne specifice, în funcție de contractele pe care le are, REBU asigură pentru cei peste 300.000 de clienții ai săi o gamă largă de servicii:

  • Colectare separată şi transport separat deşeuri municipale şi deşeuri similare provenind din activităţi comerciale din industrie şi instituţii, inclusiv fracţii colectate separat fără a aduce atingere fluxului de deşeuri de echipamente electrice şi electronice, baterii şi acumulatori,
  • Colectare, sortare si transport deşeuri reciclabile
  • Colectare si transport deşeuri voluminoase, vegetale, DEEE
  • Colectare si transport deseuri din construcţii-demolari
  • Colectare si transport deseuri periculoase
  • Maturat, spălat, stropit și intretinere a căilor publice
  • Curățare şi transport a zăpezii de pe căile publice și menținerea acestora pe timp de polei sau înghet
  • Amenajare şi întreţinere spaţii verzi și locuri de agrement;
  • Colectare și transport ape uzate menajere

 

 

În Județul Călărași, societatea REBU deservește peste 130.000 de persoane, iar serviciile sunt asigurate în baza celor 2 contracte încheiate:

  • Contract de delegare a gestiunii activităților de colectare și transport al deșeurilor în zona 3 Călărași nr. 34/2223/20.07.2017 , care include UAT-eurile: Municipiul Călărași și comunele Borcea, Dichiseni, Jegălia, Modelu, Perișoru, Roseti, Ștefan cel Mare, Ștefan Vodă, Unirea
  • Contract de delegare a gestiunii activităților de colectare și transport al deșeurilor în zona 1 Lehliu Gară nr. 33/2222/20.07.2017 care include UAT-eurile : oraș Lehliu Gară, oraș Fundulea și comunele Belciugatele, Gurbănești, Ileana, Lehliu, Nicolae Bălcescu, Sărulesti, Sohatu, Tămădau Mare, Valea Argovei (31.426 persoane deservite).

Obiectul acestor contracte este colectarea și transportul deșeurilor:

  • menajere și similare (reziduale) provenind din activităţi comerciale, industrie şi instituţii, inclusiv fracţii colectate separat:
  • reciclabile (hârtie carton, plastic/ metal, sticlă),
  • verzi biodegradabile, în conformitate cu contractele de delegare a gestiunii și în conformitate cu contractele de prestări servicii încheiate cu fiecare tip de client – abonați casnici, agenți economici și institutii publice.

Pe baza de comandă/contract de prestări servicii de la generator sau administrația publică locală se colectează și se transportă deșeurile:

  • stradale (preluate de la operatorul care are contract de salubrizare stradală cu fiecare administrație publică și care efectuează măturarea străzilor),
  • anvelope abandonate pe domeniul public sau de la punctele de colectare a deşeurilor municipale,
  • deșeuri ocazionale și suplimentare generate de festivaluri, concerte, târguri etc,
  • deșeurile (reziduale, reciclabile, biodegradabile) depozitate necontrolat, în locuri nepermise.

Pentru serviciile oferite, Societatea RER Ecologic Service Bucureşti REBU S.A. deţine toate autorizaţiile legale necesare prestării acestora.

 Cei peste 300.000 de clienți mulțumiti, alături de menținerea certificării de către TUV Rheinland România a sistemului de management integrat de calitate, mediu și sănătate și securitate ocupațională încă din anul 2002 – reprezintă o garanție pentru calitatea serviciilor oferite.

 

 

Date de contact:

Descarca prezentare in format PDF